Terima Kasih
Terima kasih kepada kenalan kerana telah myakiti hati aku..
Terima Kasih sahabat kerana telah menguris perasaanku.

Aku tahu semua salah aku..
aku tahu aku bukan orang yang layak untuk dihormati oleh anda semua..
aku juga tahu aku tidaklah sehebat anda semua..

Ya aku mampu tersenyum..
aku terus tersenyum..
dan
akan sentiasa tersenyum..


Ini kerana aku tidak ingin seperti anda..
aku tidak mahu myakiti kalian..
aku hormat akan kalian..

Maaf aku pinta kerana aku bukanlah kenalan yang baik..
aku bukanlah sahabat yang setia..
Aku cuma insan biasa..
ya..
banyak pincangnya..

Andai sahabat baca entry kali ni..
aku mohon spuluh jari kerana bersalah pada kalian..
aku bersalah..

Tapi sahabat..
Janganlah memberi layanan seperti ini kepada orang lain..
kerana aku takut suatu ketika nanti sahabat akan dipulaukan..


TERNYATA KESABARAN ITU SANGATLAH INDAH

mizs  tiara...
=]

Labels:

Created by ctridzana