Kreatifnya Manusia
Post ni ada kaitannya dengan post aku yang sebelum ni..Ala lupa dah ke?? Meh sini aku ketuk kepala tu dulu mana tau boleh kembalikan ingatan tu..hehehe...
Ok..ok..merapu pula kerja saya kan..

Untuk pengetahuan saudara saudari..gambar yang ada di post aku yang terdahulu dipanggil
 "optical illusion"<--ni bahasa omputih dia..aku pun tak tau apa bahasa melayu dia..hehehe..

Sebenarnya aku nak kongsikan betapa kreatifnya kepala hotak manusia..Apa lagi jum la kita 'explore' dunia orang..hehehehe
=)

*****************************************************************
Kalau malam pasti terkejut beruk kan..hehehe

Besar tu buaya..hehehe
Ni yang buat saspen kalau bawa kereta kat jalan..tetiba muncul 'water fall'

Jum mandi..

Kan best macam ni..malas nak sapu selak je dinding..hehehe
**no one will know**

Lelaki botak :: tolong..tolong..ada mummy..
hehehe

Anda haus??

********************************************************

Kreatif kan...aku pun tak tau macam mana diorang nie lukis..hehehe..kalau aku lah yang pandai buat gambar-gambar camnie..huh konform aku lukis gambar aku di merata tempat...biar popular sikit kan..mana-mana je orang pergi pasti tengok muka aku yang kiut nie (perasan kiut)..hehehe..

Kalau korang maw tengok lagi...type jew optical illusion picture kat google..hah..banyak gambar-gambar yang menarik..Harap korang terhibur..

enjoy peeps
=)

misstiaralittleworld...
xoxoxo...







Labels:

Created by ctridzana