Setelah sekian lama menghilang
Dear bloggers...
Baca je tajuk pasti korang dapat agak kan yang blog ni telah lama berkulat... Actually i had been so busy with studied and all the events that had been held by our campus so i barely had enough time to write.. hehehe... so kalau boleh saya nak padatkan semua events yang saya sertai in this entry...hehe

Ok first of all, of course la saya nak cakap pasal diri saya kan... i had changed my hair style AGAIN from Hantu Kak Limah's hair style to Ju-On's hair style...

actually on the left side is my new hair style and on the right  side  is my old  hair style..


ok...antara perkara yang saya buat selama menghilang...

Dinner with friends at Tawau Citi

Tom Yam yang manis...must say yuck!..hehehe

Masa Jamuan Mega Raya

The one wearing blue baju kurung is our Pengarah

Gambar tyme outing...masih rambut Hantu Kak Limah lagi...

New purse yang striking color ... love the color

Tyme ni surprise bufday party MJ

Capture kat Pasar Ikan Kunak

Jeti Kunak

Tyme kelas Seni dalam Pendidikan

kaki orang jogging..hehehe

one of my ABM
Kerja Tyme SBE (School Based Experience)

Yeah i use this product..
it yummy !


All the pictures was taken using My Samsung G Y...

Masa berlalu dengan pantas...
banyak memori tercipta saban hari
indah mahupun pahit itu merupakan ramuan kehidupan

Manusia berubah setiap masa tanpa di sedari..
masa mematangkan kita..
Masa memang tidak dapat diputar kembali..
namun
Jika rindu memorilah pengubatnya..


Coretan :
Si Pemilik Blog

Created by ctridzana