Apa yang aku Rasa? =.=!
Keadaan aku sekarang macam mana?
Saudara Saudari nak tau tak??
aiyai..yai..
=/

*******************************************************************************

Ok..ok...
Aku tidur awal semalam...Jam 10 macam tu...dan bangun jam 3 pagi..
Kononnya nak belajar la...sebab...*seyesly semalam sepatah huruf pun tidak masuk kat kepala hotak aku ni..
Mata aku naik juling kot asyik menatap buku jew kerja dia...sian aku kat mata aku..

Sepanjang minggu exam ni kan...aku berkawan rapat dengan perasaan yang sangat aku benci iaitu....
jeng..jeng..


Yew saudara dan saudari...

Aku sekarang S.T.R.E.S.S
Aku bukanlah orang yang dikategorikan sebagai ulat buku..
ulat internet ada lah...hehehhe
Bukan la nak kata yang aku ni tak pernah baca buku lansung...tidak...tapi kalau disuruh atau terpaksa untuk membaca sesuatu yang mempunyai teori-teori mulalah seluruh sendi aku lemah..

Benda-benda ni semua membuatkan otak aku *krem

Keadaan aku sama macam gambar ni..
Dengan buku penuh meja..
Kopi sebagai peneman..
=(

Yang paling teruk..
emosi aku tidak stabil..

Mulalah aku menjadi emo..Setiap perkara yang aku lakukan semuanya tak kena..ini salah..itu salah..dan akhirnya aku bengang..Tahap emo aku masa stress ni lebih teruk berbanding aku dijajah oleh tentera jepun..
Oleh itu (tumpukan perhatian kejap,pihak penaja ingin berpesan) janganlah bersikap tidak senonoh atau mengada depan aku masa time macam ni..

Kalau tidak aku pun tidak tau apa perkataan-perkataan yang terkeluar dari mulut aku yang comel ini *pergh..angkat bakul sendiri*..hehehe

Semua orang cakap pengurusan emosi penting..jadi aku pun cari la kat internet cara untuk mengurangkan tahap kestressan diriku ini..
Nah..aku jumpa satu cara yang memang power la..

Nah baca directions dia..
memang power la..
hehehe..
Tapi apa-apa pun aku dapat juga merasionalkan diri aku..
Seorang teman dia pernah tanya aku..apa tujuan aku belajar..
Jadi dengan sedikit kata-kata hikmat dari dia..aku pun sedar..ya..aku masih bergelar PELAJAR..ini tanggungjawab aku..=)

yeah suzzene!
dont give up yet =)

Lastly..
with HIM i will gain my strength..
Because i know..
HE always with me..

*******************************************************************************

Good Luck Peeps..
enjoy
=)

heart ya all...
misstiaralittleworld..











Labels:

Created by ctridzana