kenapa..kenapa..dan kenapa ??
Kenapa...oh kenapa...oh kenapa???

-----------------------------------------------------------------------------------------

Sebenarnya aku menghidapi penyakit yang terlampau 'common'...nak tau ke penyakit aku nie apa??
jeng...jeng....


nah...gambar kat atas tu...nampak tak?? itu lah penyakit yang sedang aku hidapi sekarang..aduh kalau korang nak cakap yang penyakit ni semua orang hadapi..huh..korang mungkin betul..tapi kan...aku pula berada di tahap yang kritikal...

Yang paling sadis nya saudara dan saudari...*time exam macam ni juga penyakit ni menyerang...aku nie bukan apa...kalau aku ada otak macam Albert Ernestine tak apa la juga kan...sekali baca terus melekat kat kepala hotak nie ha....

Nie tidak...dah naik juling dah mata aku nie dok menghadap huruf-huruf yang entah masuk entah tidak di kepala hotak aku ni...Korang ada jampi ke nak kasi ubat penyakit yang aku hadapi sekarang ni??
Kalau ada bluetooth ah kat blog aku nie...ada juga pehala yang korang dapat nanti..hehehe..=P

influenza terbaru
L.A.Z.Y

Seriously folk...
my miind still here in my head...
but dont ask me why i cant think...hehehehe


Or perhaps im doing this....
"conserving energy" for tomorrow..
kunun la kan..
=)
Ok peeps...will be back...hehehehe...
Apa-apa pun aku akan *try juga memanaskan enjin otak aku ni....terlampau berkarat kot...tu yang tidak berfungsi dengan lancar..

**wish me luck peeps**

--------------------------------------------------------------------------------------------------


misstiaralittleworld...
xoxoxo....



Labels:

Created by ctridzana