Setelah Lama Menghilang















::16 / 2 / 2013 ::
Setelah sekian lama... akhirnya ter'update' juga blog aku nie... diri ni tersangatlah malas dan ketandusan idea untuk membuat jari jemari ku yang runcing ini untuk menari di atas papan kekunci lappy ini... hehe... 

ermmm...
kenapa hari ni aku tetiba nak update blog ialah ::
jeng...jeng...jeng...
hehehe...
sebab aku dah tukar template blog aku.. punya lama aku ambik masa untuk edit template ni... hampir sejam ok... ditemani pula keroncong yang didendangkan oleh perutku...fuhhh...tengok ! betapa dedikasinya aku untuk memberi wajah baru buat blog ini...

Sebenarnya aku nak share la camne nak buat blog korang berwajah baru..

Ok! untuk kulit blog ni aku syorkan korang p check web ni http://www.blogskins.com/ ... dan untuk belajar camne nak guna blogskin nie pula korang boleh belajar dari seorang blogger iaitu cik diya... klik jew ni link untuk blog dia ( blogskin tutorial ) ... hehehe...selamat maju jaya...


huhu... enough with that... nantikan juga coretan-coretan memori yang bakal aq *garapkan (ehhh...betul ke atau tak ejaan ni..kalo salah..maaf deh...hehe ) dalam diari elektronik ini.. hehehe..


                                                                                                       
                                                    

Created by ctridzana